Yamaha Štěrboholy
Blog

Jarní údržba zdarma 2021
Podmínky kampaně „Jarní údržba zdarma 2021“
I. Organizátor kampaně
Organizátorem kampaně „Jarní údržba zdarma 2021“ (dále jen Kampaň) je YAMAHA MOTOR EUROPE N.V., sídlem v Schiphol-Rijk, Holandsko, Koolhovenlaan 101, 1119NC Schiphol-Rijk, zastoupená YAMAHA MOTOR EUROPE N.V., odštěpný závod Česká republika, Petrská 1168/29, Praha 1, 110 00, IČ: 28940580, DIČ: CZ28940580, OR: sp. zn. A 68615 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen Organizátor).
II. Místo a doba trvání Kampaně
- Platnost Kampaně od 25. 1. 2021 do 31. 3. 2021.
- Kampaň probíhá pouze v autorizovaných prodejnách Yamaha v České republice.
- Kampaň je platná pouze na území České republiky.
- Podmínky Kampaně dostupné na https://www.yamaha-motor.eu/cz/cs/
III. Podmínky účasti, předmět a průběh Kampaně
- Účastník, který v autorizované prodejně Yamaha, ve lhůtě stanovené v bodě II./1, zakoupí, či objedná skútr: Yamaha NMAX 125; D’elight; XMAX 125/Tech MAX 125, modelového roku 2021, získává zdarma první intervalový servis po 1 000 km.
- Akce se vztahuje na skladové zasoby, či jednotky objednané ve lhůtě v bodě II./1.
- První intervalový servis zdarma, lze objednat a provést POUZE u autorizovaného prodejce, u kterého byl skůtr zakoupen.
- Prodejce provede první intervalový servis zdarma ve lhůtě do 14 dnů od objednání účastníkem.
- První intervalový servis zdarma lze objednat a provést POUZE do 10. 12. 2021.
- Kampaň nelze kombinovat s jinými slevovými nabídkami a nevztahuje se na použité, či předváděcí produkty.
- Akce nezahrnuje náklady na montáž příslušenství. Cena montáže příslušenství se určuje individuálně s místním autorizovaným prodejcem Yamaha, v závisloti na hodinové sazbě autorizovaného prodejce Yamaha.
IV. Závěrečná ustanovení
- Případné podněty či stížnosti účastníků související s Kampaní je třeba zaslat písemně poštou organizátorovi: Yamaha Motor Europe N.V., odštěpný závod Česká republika, Petrská 1168/29, Praha 1, 110 00 s označením: „Jarní údržba zdarma 2021“. Podnět, či stížnost musí obsahovat přesné osobní údaje podávajícího (jméno, příjmení, adresa bydliště, PSČ), důvod podnětu/stížnosti a případný popis okolností, které podnět/stížnost odůvodňují. Podnět, či stížnost bude vyřízena do 14 dnů od jejího obdržení. Podněty, či stížnosti podané na nesprávnou adresu nebo informace, které neobsahují požadované údaje, nebudou brány v úvahu.
- Yamaha si vyhrazuje právo změnit pravidla Kampaně během jejího trvání.
- Zúčastněním se Kampaně účastník souhlasí s obsahem těchto podmínek a zavazuje se dodržovat jejich ustanovení.
- Osobní údaje účastníků jsou zpracovávány v souladu se zákonem a v rozsahu, který je nezbytný pro poskytnutí dané služby.