YZF-R1

 

Yamaha YZF-R1. We R1

Motocykl byl vyvinut s využitím technologií modelu YZR-M1 MotoGP a je tak zrozen pro jízdu na závodní dráze. Výkon 200 k, hmotnost 199 kg a rozvor 1 405 mm vám napoví, jaké má schopnosti. Ovšem výjimečný je hlavně tím, co není vidět.

Inerciální měřicí jednotka (IMU, Inertial Measurement Unit) neustále snímá pohyb rámu ve 3D a zajišťuje tak kontrolu trakce, skluzu, zdvihu předního kola, brzdění a rozjezdů. Jeho aktualizovaný systém rychlořazení (QSS) nabízí řazení rychlostních stupňů bez spojky. Yamaha YZF-R1. We R1.

Letmým pohledem

  • Systém ABS se sdruženým brzdovým systémem
  • Čtyřválcový motor se zdvihovým objemem 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane a s výkonem 200 koní
  • QSS, pokročilé elektronické řídicí systémy
  • Hlava válce s vysokou kompresí
  • Kapotáž inspirovaná modelem YZR-M1 MotoGP
  • Vysokoobjemové sání vzduchu
  • Hliníkový rám Deltabox s krátkým rozvorem kol
  • Systémy odpružení vyvinuté na dráze
  • Titanový výfuk a tlumič výfuku uprostřed
  • Řízení zdvihu předního kola a rozjezdu
  • Hořčíková kola, hliníková palivová nádrž
  • Přístrojový panel s displejem LCD TFT



 

Cena od 499 990 Kč
Využijte možnosti nákupu na splátky
Typ motoru: 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu,
4ventilový
Zdvihový objem: 998cc
Vrtání x zdvih: 79,0mm x 50,9mm
Kompresní poměr: 13,0 : 1
Maximální výkon: 147,1 kW (200,0PS) @ 13 500 rpm
Limited power version: N/A
Maximální točivý moment: 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11 500 rpm
Systém mazání: zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky: mokrá, vícelamelová
Karburátor: Vstřikování paliva
Systém zapalování: TCI (digitální)
Systém startování: Elektrický
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Koncový převod: Řetěz
Fuel consumption: 7,2 l/100km
CO2 emission: 167 g/km
Výška sedla 855 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní 200 kg
Přední pneumatika
120/70 ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika 190/55 ZR17M/C (75W)

Nezávazně rezervovat