Ténéré 700 Rally Edition
Osedlejte si legendu
Od té doby uplynulo 40 let. Dnes Yamaha Ténéré 700 vystihuje představivost nové generace jezdců, které chtějí objevovat dosud neviděné. V roce 2020 se exkluzivní nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition pyšní barevnou kombinací odkazující na bohaté dědictví rallye a ještě lepšími standardními specifikacemi.
Ténéré 700 Rally Edition se závodní modrožlutou barevnou kombinací, grafikou „Speedblock“ a zlatými ráfky vzdává poctu továrním motocyklům, na kterých závodili hrdinové rallye Dakar Jean-Claude Olivier a Serge Bacou. Prémiové součásti a čiré DNA Ténéré z něj v nabídce Yamaha činí nepřekonatelný motocykl střední třídy stvořený pro dobrodružství.
Letmým pohledem
- Barvy odkazující na dědictví rallye
- Specializované sedlo Rally
- Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič
- Odolný kryt pod motorem
- Kryt chladiče
- Kryt řetězu
- LED směrová světla
- Protiskluzové podložky
- Terénní rukojeti
- Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 689 ccm s vysokým točivý momentem
- Lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
- Štíhlý, kompaktní a ergonomický obrys a sedlo
Typ motoru: | 2válcový, kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC |
Zdvihový objem: | 689 cm³ |
Vrtání x zdvih: | 80,0 mm x 68,6 mm |
Kompresní poměr: | 11.5:1 |
Maximální výkon: | 50,0 kW (67,05 PS) @ 9 000 rpm |
Limited power version: | 35,0 kW 7 500 rpm |
Maximální točivý moment: | 68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6 500 rpm |
Systém mazání: | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky: | mokrá, vícelamelová |
Karburátor: | Vstřikování paliva |
Systém zapalování: | TCI |
Systém startování: | Elektrický |
Převodovka: | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod: | Řetěz |
Spotřeba paliva: | 4,3 l/100km |
Výška sedla: | 895 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní: | 204 kg |
Kapacita palivové nádrže: | 16 l |
Přední pneumatika: | 90/90 R21 M/C 54V M+S – drátová kola s dušovými pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |
Zadní pneumatika: | 150/70 R18 M/C 70V M+S – drátová kola s dušovými pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |