R1M

 

Historie R. Vaše budoucnost.

S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně nových předních antikavitátorových vzduchových vidlic NPX, systémem řízení brzd (BC) a systémem řízení motorové brzdy (EBM) se třemi režimy je model R1M připraven posouvat hranice.

A ohromující řada bezdrátově laditelných technologií elektronického řízení vám dává nejvyšší stupeň důvěry.

Letmým pohledem

  • Aerodynamicky optimalizovaná kapotáž inspirovaná modelem M1
  • Prémiové elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins
  • Antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX
  • Systém ovládání brzd (BC) se dvěma režimy
  • Systém řízení motorové brzdy (EBM) se 3 režimy
  • Vysoce účinný motor o objemu 998 ccm splňující normu EU5
  • Karbonová zadní část, karbonová kapotáž a blatník
  • Pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s profilovým číslem 200
  • Výrobní číslo vyryté na speciálním štítku R1M
  • Lehká škrticí klapka APSG ride-by-wire
  • Systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
  • Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové vyladění na trase

Image 30

Cena od 684 990 Kč

Nakonfigurovat motocykl

Využijte možnosti nákupu na splátky

Typ motoru 4válcový, 4taktní, kapalinou chlazený, 4ventilový, DOHC
Zdvihový objem 998 cm³
Vrtání x zdvih 79,0 mm x 50,9 mm
Kompresní poměr 13,0 : 1
Maximální výkon 147,1 kW (200,0 k) při 13 500 ot/min
Maximální točivý moment 113,3 Nm (11,6 kg·m²) při 11 500 ot/min
Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni
Palivový systém vstřikování paliva
Systém zapalování TCI
Systém startování elektrický
Typ spojky mokrá, vícelamelová
Převodovka 6rychlostní, stálý záběr
Koncový převod řetěz
Spotřeba paliva 7,2 l/100 km
CO2 emise 168 g/km, Euro 5
Výška sedla 860 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní 202 kg
Kapacita palivové nádrže 17 l
Přední pneumatika 120/70 ZR17 M/C (58W)
Zadní pneumatika 200/55 ZR17 M/C (78W)