2020 YZF-R1M

Cena nebyla prozatím stanovena.

Historie R. Vaše budoucnost.

S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně nových předních antikavitátorových vzduchových vidlic NPX, novým systémem řízení brzd (BC) a novým systémem řízení motorové brzdy (EBM) se třemi režimy je model YZF-R1M připraven posouvat hranice.

A ohromující řada bezdrátově laditelných technologií elektronického řízení vám dává nejvyšší stupeň důvěry.

Letmým pohledem

  • Nová aerodynamicky optimalizovaná kapotáž inspirovaná modelem M1
  • Prémiové elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins
  • Nové antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX
  • Nový systém ovládání brzd (BC) se dvěma režimy
  • Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) se 3 režimy
  • Vysoce účinný motor o objemu 998 ccm splňující normu EU5
  • Nová karbonová zadní část, karbonová kapotáž a blatník
  • Nové pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s profilovým číslem 200
  • Výrobní číslo vyryté na speciálním štítku R1M
  • Lehká škrticí klapka APSG ride-by-wire
  • Optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
  • Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové vyladění na trase

Image 30

Cena od 0 Kč
Využijte možnosti nákupu na splátky
Typ motoru: 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu,
4ventilový
Zdvihový objem: 998cc
Vrtání x zdvih: 79,0mm x 50,9mm
Kompresní poměr: 13,0 : 1
Maximální výkon: 147,1 kW (200,0PS) @ 13 500 rpm
Maximální točivý moment: 113,3 Nm (11,6 kg-m) při 11 500 ot./min
Systém mazání: zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky: mokrá, vícelamelová
Systém zapalování: TCI
Systém startování: Elektrický
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Koncový převod: Řetěz
Výška sedla: 860 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní: 202 kg
Přední pneumatika:
120/70 ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika: 200/55 ZR17M/C (78W)

Nezávazně rezervovat