2020 R1M
Historie R. Vaše budoucnost.
S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně nových předních antikavitátorových vzduchových vidlic NPX, novým systémem řízení brzd (BC) a novým systémem řízení motorové brzdy (EBM) se třemi režimy je model YZF-R1M připraven posouvat hranice.
A ohromující řada bezdrátově laditelných technologií elektronického řízení vám dává nejvyšší stupeň důvěry.
Letmým pohledem
- Nová aerodynamicky optimalizovaná kapotáž inspirovaná modelem M1
- Prémiové elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins
- Nové antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX
- Nový systém ovládání brzd (BC) se dvěma režimy
- Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) se 3 režimy
- Vysoce účinný motor o objemu 998 ccm splňující normu EU5
- Nová karbonová zadní část, karbonová kapotáž a blatník
- Nové pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s profilovým číslem 200
- Výrobní číslo vyryté na speciálním štítku R1M
- Lehká škrticí klapka APSG ride-by-wire
- Optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
-
Exkluzivní komunikační řídicí jednotka
(CCU) umožňuje bezdrátové vyladění na trase
Cena od 645 000 Kč
Využijte možnosti nákupu na splátky
Typ motoru: |
4taktní, kapalinou chlazený, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, 4ventilový |
Zdvihový objem: | 998cc |
Vrtání x zdvih: | 79,0mm x 50,9mm |
Kompresní poměr: | 13,0 : 1 |
Maximální výkon: | 147,1 kW (200,0PS) @ 13 500 rpm |
Maximální točivý moment: | 113,3 Nm (11,6 kg-m) při 11 500 ot./min |
Systém mazání: | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky: | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování: | TCI |
Systém startování: | Elektrický |
Převodovka: | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod: | Řetěz |
Výška sedla: | 860 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní: | 202 kg |
Přední pneumatika:
|
120/70 ZR17M/C (58W) |
Zadní pneumatika: | 200/55 ZR17M/C (78W) |